Tomorrow it is TIME FOR INDIA! (English and Dutch) - Reisverslag uit Wagenberg, Nederland van Ellen Bever - WaarBenJij.nu Tomorrow it is TIME FOR INDIA! (English and Dutch) - Reisverslag uit Wagenberg, Nederland van Ellen Bever - WaarBenJij.nu

Tomorrow it is TIME FOR INDIA! (English and Dutch)

Blijf op de hoogte en volg Ellen

11 Augustus 2014 | Nederland, Wagenberg

Hallo Iedereen,

Ik ga proberen om zo veel mogelijk in zowel Engels als Nederlands te typen op deze blog. Ik weet niet of ik daar altijd tijd voor heb, dus we zullen zien hoe lang ik dit in twee talen ga vol houden.

Morgen is het eindelijk zo ver. Iris en ik zullen om 15:30 vanaf Schiphol naar Dubai vliegen en daarna van Dubai naar Chennai. De voorbereidingen hebben ontzettend lang geduurd. Vooral het visum was een heel karwei, maar dat hebben Iris en ik beide vandaag in Den Haag op kunnen halen. WIJ ZIJN ER DUS HELEMAAL KLAAR VOOR !!!

Zometeen ga ik mijn backpack inpakken die ik afgelopen week samen met m'n moetie heb gekocht. Deze zit straks voor de helft vol met medicijnen en de andere helft met cadeautjes/brieven van mijn lieve familie en vriendinnen.

Mijn volgende bericht zal ik schrijven vanuit India. My god, ik ben zenuwachtig maar heb er heel veel zin in!

Tot snel! Liefs, Ellen

---------------------------------------------------------------------------------------

Hello Everyone,

I will try to write in both English and Dutch on this blog. I have no idea if it is going to take too much time to write in two languages, so we will see how long i'm going to keep this up.

Tomorrow it is finally time to leave Holland. Iris and I will fly at 15:30 from Amsterdam Airport to Dubai and from Dubai to Chennai. The preparations took a really long time, especially the visa for India. But today we both picked our visa up at the embassy in The Hague. SO WE ARE READY FOR IT !!!

I am going to pack my backpack now, which I bought this week with my mom. It will be half full with medicines and the other half will be filled with presents and letters from my lovely family and friends.

I will write my next post from India. My god, I am nervous, but really looking forward to it as well!

'See' you soon.
xx Ellen

Tags: leaving

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 22 Dec. 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 38986

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2014 - 22 December 2014

Internship in India, Auroville

03 Februari 2012 - 12 Mei 2012

Goodlife in Thailand

Landen bezocht: